Skip to content

Totstandkoming Service2Provide

Na jaren van vast dienstverband en detacheringswerk bij verschillende mooie organisaties en uitgegroeid te zijn tot ervaren (ITIL) Service Manager is dan toch het moment daar: zelfstandig ondernemer worden!

Waarom? Ben ik dan uniek? Waarom zouden bedrijven met mij in zee willen? Is zelf ondernemen wel veilig? Hoe zit het met alle regelingen, verzekeringen? Hoe-, wat- waarom-, wie- en waar-vragen te over om jezelf helemaal vast te denken en te blijven zitten waar je zit. Of toch niet?

Eerlijk gezegd? Na lang nadenken over dit soort vragen, heb ik op sommige van deze nog steeds het antwoord niet en ik weet ook niet of het ik antwoord ga vinden of nodig is of wel wil vinden.

Welke antwoorden heb ik dan wel?
Het meest belangrijke antwoord wat ik de afgelopen jaren heb gevonden is, “zelfvertrouwen“, ik kan dit! Ik ben overtuigd van mijzelf en ik ben goed in wat ik doe en dat is goed!

Waarom dan Service2Provide? 
Service Management draait om oa het aanpassen, veranderen, optimaliseren en uitnutten van de eigen organisatie én zijn werkwijzen, die vereist zijn voor het leveren van diensten aan jullie klant, of deze nu intern of extern zit, te voorzien van hoogste en grootste kwaliteit dienstverlening.

Onze doelstelling is dan ook jullie te helpen de diensten (Service) van de organisatie naar een nog groter kwaliteit- en volwassenheidsniveau te brengen zodat de diensten die je levert (Provide) aan je klanten kwalitatief hoogstaand zijn, met een hoge klanttevredenheid.

Jeroen Groenevelt

Comments (0)

Geef een reactie

Deze site gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie gegevens worden verwerkt.

Back To Top